vineri, 26 octombrie 2012

Ne pleaca medicii

Da, ne pleaca medicii, pentru ca nu am scapat de vechile mentalitati...politicienii de toate culorile au spus ca nu trebuie sa marim lefurile medicilor pentru ca ei oricum iau spaga. Asta e mentalitatea romaneasca tipica, " ieftina la tarate si scumpa la faina" rezolva totul bazandu-se pe descurcatul pe seama incalcariilegilor. Tot asa CFR-ul nu mareste lefurile cferistilor, dar in schimb controlorii de tren stimuleaza incalcarea legii lund spaga de la cei care circula "cu nasul", in loc sa-i amendeze si sa-i dea jos din tren. Statul are mei mult de pierdut asa prin scaderea incasarior la ministerul transporturilor.
Cu medicina e mai complicat; ne-au plecat peste 11000 de medici in strainatate, fiind de 10 ori mai bine platiti in UE. NO COMMENT !!

8 comentarii:

Mihai spunea...

Pai, eu nu stiu daca e bine. Pentru ei, sigur ca e bine. Pentru noi insa...
Imi pare rau, dar le dau dreptate medicilor care au posibilitatea sa plece. Cat despre CFR, am vazut ca si STATUL si TOATE TELEVIZIUNILE au aflat abia acum despre mersul cu "nasul". Pe vremea "mitraliatului" se dadea o spaga de 10000 de lei pentru a te angaja ca gunoier.

Probleme de sanatate spunea...

Asa ca...sa se care toti medicii...uschea..plecati fratilor ca daca ne imbolnavim mai bine crapam decat sa fiti mai bine platiti. Este un fel de sindrom Socholm pe invers.

Nota de subsol: sindromul stocholm apare ca un fenomen psihic la persoanele torturate si sechestrate de teroristi care in mod paradoxal, desi sunt maltratate de catre acestia, le gasesc calitati. Sunt situatii in care victimile agresate, li se fac mila de acestia.

Mihai spunea...

Eu cred ca ne meritam soarta. Daca nu suntem in stare sa ne pastram "creierele"...

Probleme de sanatate spunea...

Defectele specificului national: invidia, barfa si dorinte asupra caprei vecinului in loc ca romanul sa se ocupe de ce e in casa lui.

Mihai spunea...

Capra calca piatra. Piatra crapa-n patru. Crapa-i-ar capul caprei, cum a crapat ea piatra-n patru.

Probleme de sanatate spunea...

Da cu calu' ce-ati avut?

Mihai spunea...

Am avut sah-turn, dar nu am vazut.

Probleme de sanatate spunea...

Mai exista un sindrom. L-am observat la ce-i ce asculta melodia "cai verzi pe pereti"