duminică, 28 octombrie 2012

Efectele amneziei asupra pacientilor sau a radiatiilor gama asupra anemonelor

Eram student in anul 5 la medicina si ma aflam la spitalul Universitar de Nefrologie Dr Carol Davila; ma aflam intr-o rezerva unde supravegheam 2 paciente; una dintre pacientente pe langa patologia renala mai suferea si de depresie cu tendinte suicidare (lucru aflat direct de la pacienta dupa efectuarea anamnezei).
Dupa ameliorare pacienta este externata; 2 luni mai tarziu pacienta se reinterneaza la o alta rezerva a unei colege de grupa; dupa efectuarea vizitei, pacienta era multumita ca a scapat usor de depresie (normal pentru ca lua anti-depresive, iar daca le intrerupea mai mult ca sigur ca va avea recaderi). La un moment dat, ma aflam  alaturi de colega mea in rezerva cu pacienta pe care nu o mai recunosteam din vedere...si acum urmeaza urmatorul dialog intre mine si pacienta, reproduc din memorie aproximativ, eu " ce probleme aveti doamna ?"  Pacienta " m-am internat pentru reevaluarea problemei medicale si sunt bucuroasa ca mi-am revenit rapid dintr-o stare depresiva", eu  "f. bine doamna...aveti vointa ...am avut o pacienta care saraca era cam dusa cu pluta si vroia sa se sinucida (...)", colega mea s-a infuriat, ma calcat fortat pe picior si dupa ce m-a tras afara din rezerva am fost supus unui linsaj. Unde poate duce amnezia

3 comentarii:

Mihai spunea...

Am citit cu interes. Ce spuneati?

Probleme de sanatate spunea...

Am uitat

Mihai spunea...

Ce ti-a si cu amnezia asta! Ati uitat sa mai postati!